// FIXME
src="https://www.facebook.com/tr?id=463136325134908&ev=PageView
&noscript=1"/>
Rectificarea discurilor | Nifestcom

Versiunea Romana este în proces de prelucrare. Ne cerem scuze.

Rectificarea discurilor de frână auto la automobilele Honda, Mitsubishi, Toyota, Lexus și la alte automobile străine.

Rectificarea discurilor
Sistemele de frânare ale mașinilor moderne funcționează în condiții grele. Discurile de frână se încălzesc la temperaturi ridicate în timpul frânării intense (frânarea de urgență de la 80 km/h duce la o temperatură de 500’C) , ceea ce duce la distorsiuni și la apariția vibrațiilor.

Conform producătorilor, distorsiunile discului de frână apar deja în perioada de garanție (cu un kilometraj mediu de 11.000 km). Apariția vibrațiilor este posibilă și atunci când instalați discuri noi, atunci când baterea discului și baterea butucului sunt suprapuse și în sumă depășesc parametrii admisibili.

Pentru a soluționa problema vibrațiilor, compania SRL ‘Nifestcom” folosește aparatul de rectificat discuri Canvik A5 pentru rectificarea discurilor de frână fără demontarea discurilor de pe autovehicul. La rectificarea discului, oscilațiile acestuiasunt eliminate în raport cu plăcuțele de frână, precum și bătăile butucului după accidente.

Canvik A5 – aparat automat de rectificat discuri de frână. Aparatul este potrivit pentru majoritatea autoturismelor și camioanelor ușoare. Mecanismul de antrenare al aparatului este montat direct pe discul de frână al vehiculului și procesează simultan cele două laturi ale discului. Sistemul de tăiere patentat de mare viteză vă economisește timp și este simplu în utilizare. Calitatea înaltă a rectificării este posibilă datorită centrării automate a instalației pe discul de frână.

Ca urmare a utilizării aparatului, este compensată bătaia clichetului de cuplare. În timp ce suprafața discului se află în stadiul de procesare mecanică, ea este întărită (aceasta este o operație cunoscută în tehnologia de prelucrare a metalelor – în timpul procesării mecanice, fibrele metalice sunt extrase și suprafața lor devine mai puternică). Datorită acestui fapt, discul devine mai puțin predispus la uzură și deformare. Atunci când instalați plăcuțe nu este nevoie de o lungă perioadă de timp pentru lipirea lor pe discuri – frânele aproape imediat încep să lucreze cu eficiență maximă. Prin eliminarea bătăilor, performanța de frânare este îmbunătățită. Această operațiune nu este numai aprobată, ci și recomandată de mulți producători auto.

Contactați un specialist autorizat