// FIXME
src="https://www.facebook.com/tr?id=463136325134908&ev=PageView
&noscript=1"/>
Diagnosticarea, repararea și încărcarea aparatului de aer condiționat | Nifestcom

Versiunea Romana este în proces de prelucrare. Ne cerem scuze.

DIAGNOSTICAREA, REPARAREA ȘI ÎNCĂRCAREA SISTEMULUI DE AER CONDIȚIONAT

Diagnosticarea, repararea și încărcarea aparatului de aer condiționat

DIAGNOSTICAREA SISTEMULUI DE AER CONDIȚIONAT

DIAGNOSTICAREA SISTEMULUI DE AER CONDIȚIONAT

Pentru a înțelege cum va decurge reparația sistemului de aer condiționat, primul pas este de a face un diagnostic calitativ al sistemului sistemului de aer condiționat.

Diagnosticarea, repararea și încărcarea aparatului de aer condiționat

Inițial, este necesară inspectarea vizuală a sistemului pentru identificarea defecțiunilor mecanice, după care, stația de alimentare este conectată și aparatul de aer condiționat este încărcat; în momentul umplerii sistemului de aer condiționat, în sistem se adăugă ulei, care este necesar pentru lubrifierea compresorului sistemului de aer condiționat și a unui indicator fluorescent care ajută la determinarea locului de scurgere a agentului frigorific din aparatul de aer condiționat.

Următorul pas este să porniți motorul și să porniți aparatul de aer condiționat pentru a determina scurgerea agentului frigorific, astfel încât uleiul și indicatorul fluorescent să se disperseze în întregul sistem al sistemului de aer condiționat și sub presiune indicatorul să iasă afară și apoi să determine locația de scurgere folosind o lampă cu raze ultraviolete. În cazul în care lumina ultravioletă este ingerată pe un indicator fluorescent, aceasta începe să lumineze cu o lumină portocalie aprinsă.

Cea mai frecventă cauză a scurgerii agentului frigorific este tuburile și compresoarele sistemului auto de aer condiționat, care corodează sub influența reactivilor și a murdăriei care cad pe ele. Se formează pori mici prin care se scurge agentul frigorific din aparatul de aer condiționat.

Centrul nostru de servicii auto SRL „NIFESTCOM” oferă o gamă completă de servicii de reparații auto și, în cazuri extreme, va trebui să achiziționați un tub nou sau un furtun de aer condiționat auto. În caz de urgență, suntem gata să vă oferim repararea tuburilor sau furtunurilor sistemului de aer condiționat.

O altă reparație semnificativă a sistemului de aer condiționat ( înlocuirea compresorului sistemului de aer condiționat) este spălarea sistemului sistemului de aer condiționat.
Destul de des în sezonul de toamnă există astfel de cazuri când, după diagnosticarea sistemului de aer condiționat, s-a descoperit depresurizarea tubului sistemului de aer condiționat și a fost necesară o mică reparație. Aflând despre acest lucru, proprietarii de automobile nu doresc să facă reparații, invocând că nu au nevoie de un aparatul de aer condiționat în sezonul rece. În timp, sub acțiunea reactivilor și a schimbărilor de temperatură, condensul începe să se acumuleze în sistemul de aer condiționat, care afectează negativ compresorul de aer condiționat și formează rugina în interiorul compresorului. După cum arată practica, acest lucru duce la necesitatea de înlocuire a compresorului și la spălarea sistemului de aer condiționat, ceea ce costă de zece ori mai mult decât reparația originală a sistemului de aer condiționat.

Centrul nostru de servicii auto SRL „NIFESTCOM” oferă o gamă completă de servicii de reparații auto și, în cazuri extreme, va trebui să achiziționați un tub nou sau un furtun de aer condiționat auto. În caz de urgență, suntem gata să vă oferim repararea tuburilor sau furtunurilor sistemului de aer condiționat.

Diagnosticarea, repararea și încărcarea aparatului de aer condiționat

Datorită echipamentelor moderne de la producătorul german ROBINAIR AC 788 PRO, utilizate în centrul auto „Nifestcom” SRL pentru încărcarea și repararea aparatelor de aer condiționat, precum și a specialiștilor de înaltă calificare, toate lucrările sunt realizate calitativ în conformitate cu toate cerințele tehnologice.

Diagnosticarea, repararea și încărcarea aparatului de aer condiționat

REPARAREA CIRCUITULUI SPATE AL SISTEMULUI

REPARAREA CIRCUITULUI SPATE AL SISTEMULUI

Câteva cuvinte despre repararea circuitului spate al sistemului de aer condiționat

O cauză obișnuită a depresurizării circuitului spate al sistemului de aer condiționat este coroziunea tuburilor sistemului de aer condiționat în locurile de fixare a acestora la caroserie sau unul la celălalt. Noroiul amestecat cu reactivi în perioada de iarnă, care se lipește de tuburile sistemului de aer condiționat și le corodează puțin câte puțin, își face treaba. Există mai multe opțiuni de reparare a circuitului spate al sistemului de aer condiționat. Vă vom prezenta câteva dintre acestea.

Prima modalitate de a repara circuitul spate al sistemului de aer condiționat este foarte simplă și economă: tăierea tuburilor sistemului de aer condiționat care merg în vaporizatorul din spate și astuparea lor. (Blocare circuit spate aer condiționat) Blocarea circuitului din spate al sistemului de aer condiționat este realizată la serviciul nostru auto cu posibilitatea de recuperare completă în viitor. Ce vom obține dacă pur și simplu vom închide circuitul din spate al sistemului de aer condiționat? Aparatul de aer condiționat va funcționa ca deobicei, nu va funcționa doar aerul condiționat pentru pasagerii din spate.

A doua modalitate de a repara circuitul spate al sistemului de aer condiționat este restaurarea completă sau înlocuirea acestuia. Reparația completă a sistemului de aer condiționat din spate se efectuează prin înlocuirea tuburilor din aluminiu cu furtunuri speciale de aer condiționat ale firmei (Goodyear galaxy) care nu se oxidează, nu putrezesc și servesc mult timp fără a crea probleme.

Cea de-a treia modalitate de a repara aparatul de aer condiționat din spate este înlocuirea parțială a tuburilor sistemului de aer condiționat pe furtunuri. Astfel de reparații se efectuează numai la cererea clientului, deoarece astfel de reparații nu sunt fiabile și, de regulă, persoanele achită ulterior dublu.

Principala garanție a funcționării corecte a sistemului de aer condiționat este alimentarea în timp util a sistemului de aer condiționat, pe care o puteți produce la serviciul nostru specializat de reparații auto.

În serviciul nostru auto, repararea sistemului de aer condiționat este efectuată de specialiști cu o experiență bogată, așadar, dacă aveți nevoie de reparația sistemului de aer condiționat, puteți apela la specialiștii noștri pentru efectuarea lucrărilor de reparații calitative.

Diagnosticarea, repararea și încărcarea aparatului de aer condiționat
Diagnosticarea, repararea și încărcarea aparatului de aer condiționat

Îngrijire aer condiționat

Îngrijire aer condiționat

Dacă e să abordăm în două cuvinte, vorbim despre dispozitivul unui aparat de aer condiționat auto, care funcționează după același principiu ca și frigiderul obișnuit la domiciliu. Doar spre deosebire de un frigider obișnuit, un aparat de aer condiționat auto necesită mai multă îngrijire.

Acest lucru se datorează faptului că aparatul de aer condiționat este exploatat în condiții mai nefavorabile decât frigiderul de uz casnic.

Funcționând într-un mediu constant de vibrații puternice, împreună cu „cei mai buni prieteni” – praf, murdărie și coroziune, aerul condiționat auto necesită o atenție deosebită. Pentru a nu vă trezi accidental într-o zi însorită într-un automobil fierbinte cu un aparat de aer condiționat care nu funcționează, trebuie să urmați niște reguli simple pentru exploatarea și întreținerea acestuia.

Diagnosticarea, repararea și încărcarea aparatului de aer condiționat

Pentru a evita greșelile în funcționarea SISTEMULUI de aer condiționat, folosiți recomandările

Pentru a evita greșelile în funcționarea sistemului de aer condiționat, folosiți recomandările

r

În timpul iernii, când nu există o nevoie specială de utilizare a sistemului de aer condiționat, compresorul este inactiv. Anume în acest moment furtunurile sunt cele mai predispuse la distrugere.

Din acest motiv, se recomandă să porniți aparatul de aer condiționat, iarna, de 2-3 ori pe lună pentru aproximativ 5 minute. Această procedură va ajuta la evitarea scurgerilor de agent frigorific din sistem.
În mod regulat, aproximativ de două ori pe an, înlocuiți filtrul de cabină.

r

Spălarea regulată a radiatoarelor automobilului dvs. este cea mai bună modalitate de a scăpa de murdăria și praful din stradă. Pentru a vedea dacă radiatorul dvs. este înfundat trebuie doar să cunăașteți unde se află acesta. Dacă întâmpinați probleme la acest capitol – vizitați serviciul nostru auto.

Banal-toată această murdărie poate provoca funcționarea necorespunzătoare a sistemului de aer condiționat. În plus, poate provoca coroziune, ceea ce va duce la depresurizarea sistemului și la scurgerea agentului frigorific (freon).

r

După fiecare deservire auto a mașinii verificați prezența capacelor de umplere.

r

Nu efectuați încărcarea sistemului de aer condiționat în locuri dubioase – de exemplu pe marginea drumului, în apropiere de spălătoriile auto!

r

Înainte de sezonul de vară, se recomandă efectuarea diagnosticării sistemului de aer condiționat auto.

r

Și, cel mai important, dacă observați că aparatul de aer condiționat al automobilului dvs. funcționează straniu, efectuați urgent o diagnosticare a acestuia.

Diagnosticarea, repararea și încărcarea aparatului de aer condiționat

Periodicitatea deservirii tehnice a climatizoarelor auto

Periodicitatea deservirii tehnice a climatizoarelor auto

Pentru a asigura utilizarea confortabilă a sistemului de aer condiționat pentru o lungă perioadă de timp, acesta trebuie verificat periodic. Următoarele tipuri de întreținere a sistemului de aer condiționat trebuie efectuate în intervalul de timp specificat, pentru a asigura proprietarului funcționarea sigură și caracteristicile bune de performanță ale sistemului de aer condiționat atât în timpul perioadei de garanție, cât și după expirarea ei.
Componentele sistemului de aer conditionatPeriodicitatea verificării
O dată la jumate de an
sau la 5000 km
peste 1500 km și
10 000 km
O dată în an
sau la 20 000 km
O dată la 3 ani
sau la 40 000 km
1Curea de antrenare compresorХХ
2Nivelul agentului frigorific în sistem
3Verificarea nivelului în fereastra de vizualizareХXX
4Verificarea scurgerii agentului frigorificXX
5Verificarea conexiunii tuturor conductelor și furtunurilorXXX
6Cuplaj electromagnetic al compresoruluiXX
7CondensatorX
8Încălzitorul și ventilatorul său electricXXXX
9Presiunea în sistemXX
10Compresor. Verificarea zgomotului în rulmenteXXX
11Distribuitor – dezumidificatorXX
12VaporizatorXX
13Elemente de fixareXX

Contactați un specialist autorizat