src="https://www.facebook.com/tr?id=463136325134908&ev=PageView
&noscript=1"/>
Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor | Nifestcom

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

NECESITATEA TOT MAI MARE IN CURATAREA FILTRULUI DE PARTICULE (DPF)

NECESITATEA TOT MAI MARE IN CURATAREA FILTRULUI DE PARTICULE (DPF)

Pe an ce trece curatarea DPF devine un serviciu tot mai solicitat in randurile proprietarilor automobilelor pe motorina, si cererea acestui serviciu este in crestere permanenta. Verificarile tot mai dese a gazelor de esapament transforma masinile de curatare a DPF intr-un utilaj solicitat de catre statiile de reparatie auto si a serviciilor specializate.

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

TEHNOLOGIE

TEHNOLOGIE

Dezvoltarea ramurii si imbunatatirea tehnologiilor de curatare existente pe piata a adus la ceea, ca masina de regenerare a DPF a devenit nu doar o masina de spalare DPF, dar si o unitate tehnologica inbunatatita si multifunctionala. In prezent metoda hidromecanica este una din cele mai populare metode de regenerarare a filtrelor de particule de pana la 100% din eficienta initiala si practic domineaza totalmente piata, diminuand importanta altor metode.

Aceasta metoda presupune folosirea fortei hidrodinamice a jetului turbulent de apa si a puterii impulsurilor ale aerului comprimat din compresor. Deplasarea lichidului tehnic are loc datorita presiunii externe, care trebuie sa strabata rezistenta jetului pe interiorul canalelor filtrului

De ce filtrele de particule ies din functiune?

De ce filtrele de particule ies din functiune?

Deplasarile de scurta durata prin orase nu sunt suficente pentru incalzirea normala DPF. Pentru activarea automata a regenerarii este necesara o deplasare indelungata pe traseu, pentru ca sensorul de temperatura a DPF sa aprecieze temperatura necesara de activare.

In aceasta situatie regenerarea nu are loc sau are loc nesuficient din cauza filtrului slab incalzit. A impune soferii sa produca intentionat conditii pentru activarea regenerarii este destul de problematic.

Un motor nefunctional deasemenea poate intarzia porocesul de regenerare. O eroare a supapei EGR sau capacul de alimentare cu carburanti incorect inchis – si nu ma are loc regenerarea. In tot acest timp funinginea continua sa se cumuleze, si inlaturarea acesteia devine tot mai problematica. Totalmente funinginea nu se arde, ramasitele se cumuleaza inevitabil.

Din experienta, in procesul lichidarii filtrelor de particule infundate sufera cel mai mult prima sectiune a blocului ceramic.

Motorina necalitativa. Cantitatea de funingine depinde de continutul de sulf din motorina. In cazul ca continutul de sulf este marit, DPF se infunda mai repid. In rezultat procesul de regenerare are loc mai des, si aceasta duce la marirea nivelului de ulei, deoarece o cantitate de carburant se scurge pe peretii cilindrelor in baia de ulei. Calitatile acestui ulei, evident, se inrautatesc.

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

Semne alarmante, care vorbesc despre faptul ca e timpul de demontat si de curatat filtru de particule sau catalizatorul:

Semne alarmante, care vorbesc despre faptul ca e timpul de demontat si de curatat filtru de particule sau catalizatorul:

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

In timpul deplasarii automobilului se evidentiaza zgomotul motorului si se inteteste fumul de esapament

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

Proprietarul automobilului a inceput sa observe, ca automobilul a pierdut din putere

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

Turatiile automobilului nu sunt stabile

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

S-a marit conusmul de carburant

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

Pe panoul de bord a aparut eroarea pe filtru de particule

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor
Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

Lichidarea filtrului DPF, care anterior se considera o practica normal, acum este ilegala.

Lichidarea filtrului DPF, care anterior se considera o practica normal, acum este ilegala.

Dupa lichidarea filtrului DPF multi servicemani promit: marirea puterii motorului, nici o eroare pe bord, economie de carburanti.

DAR!

Lichidarea filtrului DPF duce la:

DAR

Lichidarea filtrului DPF duce la:

Q

Lichidarea filtrului DPF infundat prezinta o interventie in constructia automobilului.

Q

Imposibilitatea efectuarii reviziei tehnice fara filtru DPF dupa implimentarea Directivei 2014/45/EC.

Q

Micsorarea pretului de piata a automobilului la vanzare cu echivalentul pretului piesei noi – de la 1000 Euro.

Q

Micsorarea standartului ecologic pana la Euro 2 si interdictia de calatori in tarile UE.

Q

Marirea cerintelor catre calitatea carburantului.

Q

Inlocuirea softului autmobilului cu un soft de provinienta dubioasa.

Q

Aparitia fumului la accelerare.

Q

Conform legii, automobilul cu filtrul DPF lichidat nu are dreptul de a calatori pe drumurile publice (pierderea permisiunii).

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

Rezolvarea problemei.

Rezolvarea problemei.

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

Aceasta presupune curatarea automatizata a filtrului DPF prin intermediul utilajului specializat (DPF, FAP, GPF, SCR-Ad, CAT)

Compania “Nifestcom” efectueaza procedura de curatare a filtrului DPF cu utilajul profesional de ultima generatie produs in Europa, care este destinat diagnosticii si regenerarii:

  • Filtrelor de particule DPF/FAP/GPF/SCR, montate pe automobile diesel;
  • Catalizatoarelor, montate pe automobile pe benzina.

Utilajul este total computerizat si, in dependenta de specificul procedurii, efectueaza lucrarile in regim automat sau de service. In procesul de curatare se foloseste metoda hidrodinamica cu folosirea unui preparat chimic activ elaborat special. Tehnologia permite inlaturarea lichidului rezidual din depunerile de carbon, rezultat din uleiuri si metale grele, ne cauzand defectiuni mecanice filtrului de particule.

Pe langa diagnostic si curatare, aparatul mai efectueaza si uscarea filtrului de particule. Dupa acest procedeu, unitatea este totalmente gata pentru utilizare.

Alt avantaj al acestui utilaj – el se poate folosi si pentru curatarea filtrelor de particule:

  • Tuturor modelelor de autoturisme;
  • Camioane;
  • Tehnicii specializate si agricole.
Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

Avantajele profilaxiei regulate, curatarii si a spalarii filtrului de particule

Avantajele profilaxiei regulate, curatarii si a spalarii filtrului de particule.

Curatarea profilactica regulata a filtrului de particule permite:

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

Optimizarea consumului de carburant;

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

Mentinerea puterii automobilului la nivelul parametrilor de fabrica;

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

Evitarea infundarii si deteriorarii filtrului de particule, fapt ce duce la necesitatea achizitionarii altuia;

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

Micsorarea eliminarii funinginii in atmosfera;

Curățarea automată a filtrelor de particule și a catalizatorilor

Functionarea de lunga durata a filtrului de particule ;

Amintim, daca aceasta procedura este efectuata la timp, se face posibila restabilirea practic totala a capacitatii de filtrare si prelungirea termenului de exploatare a filtrului de particule.

Pentru ca Centrul Auto “Nifestcom” sa va ajute sa economisiti timp si mijloace financiare, comtactati-ne pe numerele de telefoane indicate. Noi vom alege timpul comod pentru dumneavoastra si va vom programa la curatarea filtrului de particule.

Contactați un specialist autorizat