// FIXME
src="https://www.facebook.com/tr?id=463136325134908&ev=PageView
&noscript=1"/>
Diagnosticarea și repararea demarorului | Nifestcom

Versiunea Romana este în proces de prelucrare. Ne cerem scuze.

Diagnosticarea și repararea demarorului

Demaror – acesta este principalul mecanism de pornire al sistemului motorului automobilului. Întreruperile în funcționarea acestui element sunt, de obicei, asociate cu funcționarea defectuoasă a unor astfel de componente, cum ar fi un ambreiaj liber, un solenoid, perii și suporturi pentru ele. Prin urmare, costul lucrărilor de restaurare se bazează pe parametrii individuali ai vehiculului, pe specificul mecanismului, pe piesele de schimb folosite și pe materialele suplimentare. Rețineți că, în unele cazuri, lucrările de bobinare a demarorului pot depăși achiziționarea și instalarea unui element nou, de aceea este mai bine să efectuați o înlocuire complexă a piesei.

Pe timpuri, conducătorii auto experimentați considerau, că, dacă proprietarul auto a reușit să repare demarorul, înseamnă că cu toate celelalte defecțiuni se va descurca cât ai zice pește, dar această situație a rămas în trecut – cu fiece an tehnologia devine tot mai complexă, mai inteligentă, mai compactă, căreia nu-i mai sunt pe plac amatorii. Și, la urma urmei, indiferent de marca și modelul mașinii, demarorul este aproape întotdeauna instalat în unul din locurile cele mai incomode ale compartimentului motorului-procesul de demontare al demarorului pentru un conducător auto începător poate fi considerat o faptă eroică.

Demaroare-motoare electrice de curent continuu, principiul de funcționare al acestuia constă în închiderea contactelor de blocare a pornirii automobilului, conform particularităților constructive, clasificarea demaroarelor este foarte diversă.

Diagnosticarea și repararea demarorului

Posibilele defecțiuni ale demarorului

POSIBILELE DEFECȚIUNI ALE DEMARORULUI

Diagnosticarea și repararea demarorului

Posibilele defecțiuni ale demarorului

  • Dacă la pornire demarorul rotește încet motorul sau nu îl rotește deloc:
  • Bateria acumulatorului descărcată sau defectuoasă sau contact slab;
  • Lipsă de greutate sau greutate slabă pe motor;
  • Comutatorul de viteză (transmisie automată) nu se află în poziția ” P „sau” N ” sau în senzorul multifuncțional există un defect;
  • La terminalul 50 al releului retractor nu vine alimentarea cu energie electrică;
  • Periile nu sunt lipite strâns de colector („s-au blocat” sau uzat);
  • Releu de retractare defectat
  • Uzură puternică a bucșelor, bendixului, colectorului de ancorare etc..

Defecte ale demaroarelor:

  • uzura naturală a pieselor;
  • zgârieturi, scufe și spărturi de piese
  • decuplarea filetului, a sloturilor de fixare/montare;
  • deteriorări sau defecte de izolație;
  • scurtcircuit sau ruperea bobinei, oxidarea șuruburilor de contact și a discului;
  • blocarea sau deteriorarea pieselor.

 

Apelând la centrul nostru auto, diagnosticul și reparația vor fi efectuate în cel mai scurt timp. Diagnosticarea demaroarelor se efectuează la standul special de diagnosticare de la producătorul italian Spin BANCHETTO PROFI INVERTER 02.004.05.

Diagnosticarea și repararea demarorului

În procesul de diagnosticare, se stabilește gradul de funcționare al fiecărui detaliu. În timpul diagnosticării, sunt detectate și defectele ascunse care cauzează probleme. Dacă în timpul diagnosticării se constată, că efectuarea reparației demarorului nu este utilă din cauza uzurii sale mari, meșterii noștri vă vor propune să înlocuiți demarorul cu unul nou (sau restaurat).

În cazul în care demarorul automobilului dvs. a ieșit din funcțiune sau durata de viață practic expiră, în centrul nostru auto poate fi efectuată reparația sau înlocuirea acestuia.

Contactați un specialist autorizat